Laat zien wie je bent

Kruip in de huid van je lezer

Ga het gesprek aan

En zorg dat jouw verhaal wel gelezen wordt.

Wat heb je nodig?

Tekstschrijver voor de dierenbranche

Alles draait om emotie

Motiveer je klant om te kopen

Voordat je de klant kan motiveren, moet je eerst het vertrouwen winnen. Met de juiste bouwstenen in je tekst lukt dat moeiteloos. In bepaalde branches is emotie extra belangrijk. Maar voor iedereen geldt: ‘informatie leidt tot analyse, emotie leidt tot actie’. 

Verhoog het kennisniveau

Met tekst wil ik het vertrouwen in de dierprofessionals verhogen. Kennis delen om het welzijnsniveau van dier en paard te verbeteren. Jij hebt de kennis, ik maak het aantrekkelijk. 

Leesbaar
Gebruik teksten die zo lekker weglezen.
Leuk
Saaie teksten zijn er al genoeg. Tijd voor wat leuker leesvoer!
Past helemaal
Bij jouw bedrijf en kernwaarden. Ik maak jou niet onderscheidend, dat ben jij al!
Previous
Next

Jezelf goed profileren

Kost veel tijd

Waar moet je beginnen?

Er is een gaatje in de agenda, de nieuwsbrief laat al een week op zich wachten dus besluit je om eraan te gaan werken. Je gaat er goed voor zitten, je maakt een stappenplan, omschrijft wat je boodschap aan de lezer is en dan: blokkade.

  • Welke woorden ga je gebruiken?
  • Hoe ga je een omschrijving maken?
  • Hoe bouw je de tekst op?

 

Daarna kun je twee dingen doen

A. Je kiest er voor om maar gewoon wat op te schrijven (wie schrijft die blijft). Uiteraard is google je beste vriend en de teksten van de concullega zijn jouw inspiratiebron. Waardoor je de plank mis slaat. 

B: Je zit kostbare tijd te verspillen over het peinzen en piekeren, trekt een collega aan de mouw en na een middag knutselen staat er iets op papier. Met de nadruk op ‘iets’.  

"Hollywood zit vol mensen die geleerd hebben te schrijven, maar blijkbaar niet kunnen lezen. Als ze hun teksten zouden kunnen lezen, zouden ze stoppen met schrijven."

Will Rogers. Amerikaans acteur en humorist 1879-1935