Laat zien wie je bent

Kruip in de huid van je lezer

Ga het gesprek aan

En zorg dat jouw verhaal wel gelezen wordt.

Aanbod teksten

Laat zien welke kennis jij in huis hebt door middel van blogs. Ze geven inhoud aan de website en dat zorgt voor zichtbaarheid en het uitstralen van autoriteit.

Welke kennis bezit jij?

Noem jij jouw ‘nieuwsbrieven’ ook echt nog een nieuwsbrief? Dan heb je mijn hulp dringend nodig. 

Ben jij al wel zover dat jouw klanten niet zitten te wachten op een nieuwsbrief. Maar loop je vast op de inhoud

Gooi het over een andere boeg.

Een weggever, de manier om een risicoloos aanbod te kunnen doen en toch ‘traffic’ te kunnen genereren. 

Zorg ervoor dat jouw e-book op het juiste moment wordt aangeboden. Via de juiste opt-in pagina. En natuurlijk met de meest relevante inhoud.

Wat kun jij jouw klant leren?

De inhoud van je site is belangrijk. En tegenwoordig is jouw website meer dan enkel ‘het visitekaartje’. 

Hier ga jij in gesprek met jouw klant. Je kan mijn hulp vragen over de inhoud van je website en het schrijven van jouw webteksten.

Hoe wil jij overkomen?

Met een e-mail kan jij het contact met jouw potentiële klant maken of breken.
Het is heel belangrijk dat jouw e-mails raak zijn. Op het juiste moment, met de juiste inhoud.
Je kan mijn hulp vragen voor advies en het schrijven van de inhoud.

Heb jij een artikel nodig voor een magazine of platform?

Ik ben een ervaren interviewer en weet de kern van het verhaal scherp neer te zetten. Wil jij een redactioneel stuk laten schrijven? Neem dan contact op

 

Tekstschrijver voor de dierenbranche

Alles draait om emotie

Motiveer je klant om te kopen

Voordat je de klant kan motiveren, moet je eerst het vertrouwen winnen. Met de juiste bouwstenen in je tekst lukt dat moeiteloos. In bepaalde branches is emotie extra belangrijk. Maar voor iedereen geldt: ‘informatie leidt tot analyse, emotie leidt tot actie’. 

Verhoog het kennisniveau

Met tekst wil ik het vertrouwen in de dierprofessionals verhogen. Kennis delen om het welzijnsniveau van dier en paard te verbeteren. Jij hebt de kennis, ik maak het aantrekkelijk. 

Leesbaar
Gebruik teksten die zo lekker weglezen.
Leuk
Saaie teksten zijn er al genoeg. Tijd voor wat leuker leesvoer!
Past helemaal
Bij jouw bedrijf en kernwaarden. Ik maak jou niet onderscheidend, dat ben jij al!
Previous
Next

Tekst schrijven

Kost veel tijd

Waar moet je beginnen?

Er is een gaatje in de agenda, de nieuwsbrief laat al een week op zich wachten dus besluit je om eraan te gaan werken. Je gaat er goed voor zitten, je maakt een stappenplan, omschrijft wat je boodschap aan de lezer is en dan: blokkade.

  • Welke woorden ga je gebruiken?
  • Hoe ga je een omschrijving maken?
  • Hoe bouw je de tekst op?

 

Daarna kan je 2 dingen doen

1. Je kiest er voor om maar gewoon wat op te schrijven (wie schrijft die blijft). Uiteraard is google je beste vriend en de teksten van de concullega zijn jouw inspiratiebron. Waardoor je de plank mis slaat. 

2: Je zit kostbare tijd te verspillen over het peinzen en piekeren, trekt een collega aan de mouw en na een middag knutselen staat er iets op papier. Met de nadruk op ‘iets’.  

Hoe kan ik jou helpen?

Bespreek de opties

Wat heb jij nodig

Weet jij nog niet precies wat je nodig hebt en wil je daar advies over? Laat het mij dan weten!

Sorry, ik ga je dan wel even doorlinken naar de contactpagina. 

"Hollywood zit vol mensen die geleerd hebben te schrijven, maar blijkbaar niet kunnen lezen. Als ze hun teksten zouden kunnen lezen, zouden ze stoppen met schrijven."

Will Rogers. Amerikaans acteur en humorist 1879-1935