diensten
Ga het gesprek aan

Nodig de klant uit om jouw verhaal te lezen, laat zien wie jij bent. Maak jouw klant enthousiast met jouw verhaal en behoud de meest loyale klant die jij jezelf kunt wensen.

Een klant wordt pas een klant als hij weet wat jij te bieden hebt

Er is een gaatje in de agenda, de nieuwsbrief laat al een week op zich wachten dus besluit je om eraan te gaan werken. Je gaat er goed voor zitten, je maakt een stappenplan, omschrijft wat je boodschap aan de lezer is en dan: blokkade.

  • Welke woorden ga je gebruiken?
  • Hoe ga je een omschrijving maken?
  • Hoe bouw je de tekst op?

Daarna kun je twee dingen doen:

  1. Je kies er voor om maar gewoon wat op te schrijven (wie schrijft die blijft). Uiteraard is google je beste vriend en de teksten van de concullega zijn jouw inspiratiebron, heel uniek.
  2.    Je zit kostbare tijd te verspillen over het peinzen en piekeren, trekt een collega aan de mouw en na een middag knutselen staat er iets op papier.

Ben jij dan tevreden over het resultaat? Of is het weer een verplichting die je afgerond hebt?

Gun jezelf die frustraties niet. Jouw boodschap is bij mij in goede handen, ik maak duidelijke afspraken, stel jouw verwachtingen vast en laat jou regelmatig meekijken in mijn voortgang.

Lijkt het jou een goed plan om:

  • – Niet meer te twijfelen of jouw nieuwsbrief- blog of mailing wel goed geschreven is?
  • – Niet meer gehaast iets te moeten schrijven, waardoor je niet tevreden bent over het resultaat?
  • – Niet meer te worstelen over onderwerpen en met iets eigens kunt komen?
  • – Jouw klant direct aan te spreken met jouw boodschap?

Geef mij dan een seintje, je hoeft alleen maar een berichtje te sturen via de onderstaande knop. Ik doe de rest en dan gaat het vanzelf.

Oh ja, ik vraag voor mijn diensten €52,- ex btw per uur. Uiteraard krijg je op voorhand een duidelijke offerte en beloof ik dat er achteraf geen verassingen komen.

Is de tekst niet zoals je had verwacht? Dat is mij nog nooit overkomen, maar daar is altijd een oplossing voor.

Geen omkijken meer

Het is elk jaar hetzelfde liedje:  je wil gaan digitaliseren, meer online communiceren, maar het blijft een goed voornemen. Tijdgebrek is de grootste boosdoener om eens echt goed je website een update te geven, of continuïteit in de online communicatie te krijgen.

De plannen liggen er, maar waar moet je beginnen? Hoe zorg je ervoor dat in alle vormen van communicatie in lijn zijn met jouw unieke kernwaarden? En nog belangrijker, hoe zorg je er voor dat de klant jouw boodschap begrijpt?

Het opzetten van een online communicatiestrategie vergt veel tijd, geld en denkwerk. Zucht, het idee alleen al. De agenda staat zo vol en toch weet je dat het belangrijk is.

Waarom besteed je het dan niet uit?

  • – Ben je bang dat het te duur wordt?
  • – Hebben tekstschrijvers geen flauw benul van jouw beroep?
  • – Weet niemand wat jouw klant eigenlijk wil lezen?
  • – Of ben je bang de controle uit handen te geven?

Ik kan jou verzekeren:

  • – Dat ik jou meeneem in het proces. Er zijn genoeg evaluatiemomenten.
  • – Ik neem jouw feedback serieus.
  • – We van te voren alle afspraken helder stellen en vast leggen.
  • – Jouw teksten bij mij in goede handen zijn.
  • – Ik weet wat er speelt in jouw branche.
  • – Ik heb een frisse blik op jouw organisatie.

De mogelijkheden zijn groot en ik kan enkel goed inzicht krijgen in jouw wensen door samen om de tafel te gaan. Daar investeer ik graag tijd in, wanneer zal ik langs komen?

Of wil je lever een corona-proof zoommeeting? Plan vrijblijvend een afspraak in, voor een telefonische belafspraak- zoommeting- of bezoek.

Oh ja, de prijs. Dit aanbod is maatwerk. Ik handteer een uurtarief van €52,- ex btw.