Anita Rozendaal

Gratis interview

Jouw kernwaarden goed verwoord

Jouw gratis belangrijkste spiekbriefje ooit

Schrijf jij moeiteloos wat jouw toegevoegde waarde is voor jouw klant. Of is dat een hoofdpijnveroorzaker waar jij uren mee bezig bent?

Op jouw spiekbriefje staat

Waarom klanten bij jou moeten zijn

Loop jij vast met jouw ‘pitch’?

Het verwoorden van jouw toegevoegde waarde kan lastig zijn. Het voelt misschien wat arrogant om te omschrijven waarom jij zo goed bent.

De ervaring uit mijn netwerk

De meeste ondernemers die ik tot nu toe heb gesproken komen niet verder dan: ‘wij hebben een goede service, ‘geven snel reactie’, ‘wij zijn ontzettend klantgericht’ of ‘dierenwelzijn staat bij ons altijd voorop’.

Dat is niet uniek

Je hoort het al, bijna iedereen die ik spreek komt met hetzelfde onderscheidend vermogen Zonde.

 

 

Met de juiste profilering:

  • Trek jij meer klanten aan die bij jou passen.
  • Stem jij je marketing erop af.
  • Weet jezelf te onderscheiden.
  • Ben jij relevanter waar mensen meer voor willen betalen.

Denk maar aan Coolblue, het heilige voorbeeld in de marketingwereld. Ze verkopen exact dezelfde producten als andere online ondernemers. Maar omdat zij hun missie extreem goed uitgewerkt hebben, zijn klanten ertoe bereid er veel meer voor te betalen.

Waarom ik als copywriter jouw boodschap ga verwoorden

Als copywriter (schrijver van commerciële teksten) moet ik exact weten wat jij als ondernemer te bieden hebt. Tijdens een voorafgaand interview trek ik al deze informatie uit het gesprek. Om de tekst inhoud te geven. Dat maakt mij een bedreven vind-de-juiste-snaar-interviewer. Om jou hiervan te laten profiteren heb ik iets voor je:

Jouw belangrijkste spiekbriefje ooit.

In een kort interview krijg jij:

  • Hulp bij het vormen van jouw toegevoegde waarde.

Na afloop ontvang jij:

  • Wat jouw toegevoegde waarde is.
  • Welke klanten juist bij jou moeten zijn.
  • Hoe jij jezelf kan profileren in je marketing- en communicatie.

Plan jouw gratis interview

Ontvang jouw belangrijkste spiekbriefje ooit

In een kort interview krijg jij:

  • Hulp bij het vormen van jouw toegevoegde waarde.

 

Na afloop ontvang jij:

  • Wat jouw toegevoegde waarde is.
  • Welke klanten juist bij jou moeten zijn.
  • Hoe jij jezelf kan profileren in je marketing- en communicatie.